2010-09-20
 08:32:25

-"look! there´s trouble on your way," -"yeah shit happens"

och sen gick det två miljoner år innan jag rörde tangenterna igen.

jag vill inte ta bort bloggen men jag vill fixa till den , någon duktig som kan hjälpa ???
om den blir fin så lovar jag skriva så ofta jag kan istället för att strunta iden !

min fb just nu...




 





"MY attitude is based on how you treat me"

betyder för er som inte förstår
MIN attityd är baserad på hur du behandlar mig

(YEES VISSTE ATT DET INTE VAR JAG SOM VAR BITCHEN!)


sen har ja skrivit en status å slängt in bilder,
känns bra att "nån" kommenterat min status iaf.



//puss på er ska snart till skolan

saknar älskade små syrrorna sanna&emelie<3
sannahillring.blogg.se
emeliehillring.blogg.se


och BÄSTA vännen<3
aannasvensson.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: