2010-11-18
 19:02:54

sviken

har inte bara haft en bloggsvacka , har haft en livssvacka

visste att det inte gick att vara lycklig och glad så länge i streck
jag har aldrig ångrat mitt val att flytta hemifrån försen efter helgen.jag hatar att bli utnyttjad, och jag blir så ledsen när jag berättar för en person att det hänt förut och han lovar mig att det inte kommer hända med honom,han ska inte leka mig ,han svär på det , jag slappnar av lever för stunden och rätt som det är gör han precis det som jag bad honom att inte göra,leker med mig och jag blir liten osäker,svag, klängig,bekräftlesebehoven jag redan har växer och min mage vrider sig. jag hatar känslan av att jag itne duger.Det handlar inte om att jag fäster mig vid en kille för det gör jag väldigt sällan så det är inte så att jag är ledsen för att det inte funkade med just denna som jag är nere,, det handlar om känslan att inte räcka till och den pinar mig,Känns som det räcker rätt bra med mina problem med min pappa,i honoms ögon har jag alltid varit i vägen och jag lider av det än idag för jag vill hitta en trygghet.
det handlar om att bara duga till att ligga med sen är man inte värd något mer sen.

vill bara ligga i min mammas famn och bli lite kramad och omtyckt.


varför är jag så dum och tror så bra om alla och ger alla en chans.
?


varför är jag inte värd ngn äkta.

jag får höra så mkt snällt som
"alla är inte värda en chans av dig ellinore du är för snäll"
"stå på dina ben sluta vara bambi"
(kallas för bambi,inte av den anledningen men det är nog sant jag borde sluta vara bambi ,eftersom bambi inte kan stå på sina ben..)
"du är värd någon som kämpar för dig"

varför tar jag inte åt mig... varför ska jag alltid smutsa ner mig .
jag kunde inte sluta låta det heta vattnet skölja över min kropp för tankarna på mig själv äcklade mig
om jag vill göra illa mig klarar jag att göra det själv varför måste jag alltid låta någon annan göra det
är det så viktigt med den där lilla stunden av bekräftelse? det är ju fan inte värt de,vad håller jag på med.




nu vet jag precis vad nästa steg är..stänga in sig och vända ryggen till.Jag hade byggt upp en mur så högt den rasade , jag litade på ngn..kommer inte hända på väldigt länge! jag måste lära mig att vara skeptisk , det blir alltid så här

play pause rewind..


playad har ja blivit ligger väl i pausen nu och väntar på rewinden..nästa idiot alltså

när fan ska jag hitta "stop" knappen?

fake a smile and smile like you mean it

biAtch





malin

hjärtat! <3

du är den vackraste jag vet! <3

jag blir så otroliigt ledsen när jag läser att du mår dåligt!

du vet vart jag finns! 24/7 <3



PUBLICERAT: 2010-11-18, 19:06:46 | URL: http://cocacolan.blogg.se/
julia lund-nyberg

gumman, jag finns alltid för dig min vän.<3

allt löser sig gumman. det gör dte alltid.

du är stark vännen. <3

(L)


Pippi

Inga ord behövs, du behöver inga bekräftande ord från mig. du vet att jag älskar dig nu och för alltid ! <3


elinwwwww

:'(((( <<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Sara

Jag vet att det är as töntigt när folk som egentligen inte bryr sig kommenterar och som inte känner dig sådär jättebra kommenterar massa smör kommentarer.

Jag vet inte riktigt vart jag är. Kanske en utav dom? Men skitsamma.

Vill ändå skriva att efter regn kommer solsken !

Nån gång kommer du finna styrkan att stoppa allting, för du är en stark kvinna Ellinore! Du är en tuff grym brud som alltid har ett leende på läpparna och du har styrkan att kunna kämpa dig igenom detta! :) Jag hoppas att alla dom du ställer upp för hela tiden är gulliga och hjälper och stöttar dig nu! Tiden läkar inte alla sår, men några iaf! Hoppas det ordnar sig Elle! (: <3



PUBLICERAT: 2010-11-24, 21:55:30 | URL: http://anderssonsaara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: