2010-11-10
 19:52:24

nya pjukk



idag var jag så duktig på mattelektionen i skolan räknade nästan 40 tal så kände att jag kunde få ett par nya skor liksom!lkom i kapp med jätte mycket i skola igår och idag , kändes så skönt!
Taggar till provet på fredag ,fick skorna av mig själv som lite morot så jag nitar ett mvg!
det var behövligt för converse funkar inte i slask (tro mig jag har testat)

här är mina nya darlings,i love shoes!

ser ut som finskor för killar nästan fast med lite klackpå och dragkjedja på båda sidorna!

tyckte de kändes väldigt clasy och såå jag!

tål vatten med!

skopunkten 349:-

 

passar perfekt till trenchcoaten ,svarta leggings hög hästsvans ,mörka läppar ,guldklockan plus den ovala pärlringen och halsduk

(tro mig2.jag ahr testat de här också  hihi)

funkade till fjällisen med,fan vad glad jag är över den jacka nu när de blivit så kallt..

puss!

 

 

 






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: