2010-11-02
 13:12:13

naglar + hårfärg

lite fix från min å ewes sida igår !
underlack,tipfärg,utjämningslack( mot gropar i naglarna osv) hålbarhets gel, stelnings-spray &filar!
jag målar på ewesnagllar , fick nästan psykbryt kan ja lova, det är så pilligt!
suddigbild! men ganska duktig var jag väl??
Ewe gjorde mina men hon ska göra om dem ikväll!
för vi färgade ju håret och mitt hade nog inte torkat riktigt på naglarna när ja duschade bort hårfärgen tråkigt nog..
har ju bara slängt i toningar innan men Ewefina visade mig den här färgen
tyckte den var jätte bra och prisvärd, kostar bara 47 :-(!)
"poly palette 200"

nu det ni har väntat på..
RESULTAT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
fulaste bilden på mig men ewelina är såå fin!<3sexi
jag älskar dig såå mycket, hela livet ut!

har ja berättat föresten att alla oskars(ewes pojkvän) kompisar tror att jag och ewe är lebbor?
om jag inte har så säg till så kan ja ju ge ett försök till en förklaring.HAHA
puss, nu ska vi fixa oss har massa at göra idag!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: