2010-11-08
 08:36:50

morgonupdate`

leo ringde å väckte mig sex i morse, bästa sättet att vakna !
fast sen kasnke jag borde nämna att jag somnade i telefonen så han fick ringa upp och väcka mig tre gånger till .. hihi tribbelt så mysigt liksom!

hade nog en släng av feber igår kväll och ligger och snorar nu , anna halvsnarkar ..skulle inte förvåna mig om ja smittat henne..
sovit hemma hos min allra bästa vän anna!
vi åkte från mora till v-ås igår , kändes tungt .. haft de så bra  med mina kompisar,hästarna,familjen och ALLT
amanda och ja ahr haft myshelg å ville inte riktigt åka tillbaka hem hit..
menmen bar att bita ihop &längta efter helgen
ska till LEO då

pusspuss ska hoppa på anna i sängen nu *!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: