2010-11-06
 10:27:29

min bästaste <3

det bästa i mitt liv är du!
jag och anna har ju varit på olika places på höstlovet så jag har känt mig så tom..det är verkligen världens bästa vän.Tänker ibland att alla borde få ha en anna, men sen tänker jag "fast nej, hon är BARA min" !
äkta vänskapar, utan anna ingen ellinore <3
femte december 2008 - til the end off time

du får timmarna att gå och dagarna att vandra bästis vi är gjorde för varandra
( kopiera inte meningen.. skrev den själv till anna på vår ett års dag)

JAG ÄLSKAR DIG

gammal bild hihi

 

pusspuss





Annisen

åhhh sötiiiis! jag älskar dig min allra bästa vän!! <33333333



PUBLICERAT: 2010-11-07, 17:05:11 | URL: http://nattstad.se/aannasvenssonå

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: