2010-11-23
 08:25:18

kommer aldrig kunna sova tillräckligt

Jag borde vara världens piggaste idag eftersom jag somnade vid klockan 21.00
men vad man brode är inte vad man är.
jag är fett trött

Vet ni vad jag gjorde igår??
på morgonen?!

om ni vill veta kan ni läsa här...-->www.hudterapeuterna.blogg.se


( det är min gymnasielinje Hud&spas blogg, där vi ettor och tvåor skriver om vår utbildning , kika in om ni vill se vad jag skrev )(Vi har inga treor på min linje)(Den är för ny för det)(oj vad mkt paranteser)(hehe)(fick lov att göra en till parantes för jag kunde inte låta bli)


pusss! off to the gym now..




elin

vet du om den linjen kommar finnas hösten 2011? :)



PUBLICERAT: 2010-11-23, 15:03:14 | URL: http://elivi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: