2010-11-21
 05:27:50

julklappsinlägg

det är så dumt av mig att vara vaken nu..

Peter(min hyresvärd) och jag hade världens segaste lördag igår,så söndag,idag alltså, bestämde vi att vi skulle åka in till stan och kika på julklappar och sånt!
Det ska bli jätte mysig, julkänsla

känns som den här julen blir bättre än den förra, för då märkte jag knappt av att de vart jul , men nu längtar jag varje dag efter julafton,så mysigt med min familj då!

Jag tror inte jag kommer kunna köpa något imorgon måste vänta på min månadsinkomst..
värt att vänta på så ja kan köpa riktigt fina presenter till alla mina älsklingar!


jag ligger här och funderar på vilka man egentligen köper julklappar till?!

självklart köper jag till min familj och det är

Mamma,
syskon:

Sanna
Emelie
Anders
Jimmy
Mattias
jimmys/brors familj som ja självklart inkluderar till min famlij
maria,hans flickvän
Felicia,min brorsdotter
valter,min brorson
William,min brorson
jenny,felicias mamma

släkt
farmor

mina närmaste vänner
Anna
Ewe
Amanda
Julia
Pippi

sen såklart mina stalltjejer
malin
freja&julia
karro


20st....



alltså känns fel att fråga men har jag glömt någon ?haha

nu borde ja sova!!!!

puss



Jonas

Ja du har glömt mig :(


julia lund-nyberg

gumman!

du behöver inte köpa till mej, det är lugnt!

du är bäst och jag saknar dig jättemycket!

puss <3


Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)



PUBLICERAT: 2010-11-23, 02:03:41 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: