2010-11-04
 15:22:07

@bussen

lämnat min eweFina<3 nu !!!l sadly..
du måste skika ALLA bilder sen gumman så ja kan skriv om vårt höstlov!


min FB just nu:
är i norrköping, fan va grinig ja kmr bli om ngn sätter sig brevid mig på bussen nu assow. kommer lacka för ja pallarante..ska sitta å göra fett fula miner så kasnke ja klara mig

har ont i huve å vill bara va ifred så sitter å fular mig för att ingen ska sätta sig brevid..


ekkelhorasnuskunge

 

 

har åkt buss sen klockan ELVA! är framme i stockholm vid HALVSEX,
jag är för trött för att räkna ut hur lång tid det är..


ska tagga upp med lite nya fula minera tills nästa stopp som är i nyköping, håll tummarna för att ja klarar ig från dryga busskompisar!
fick liksom en påvägen ner till ewelina ilördag(inte dryg dock !!) men tack de räcker liksom..

puss på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: