2010-11-19
 20:26:32

A LITTLE BY LITTLE



im catching up with myself

jag är inte sån där egentligen, jag kan hålla huvudet högt och näsan i vädret sån är jag ju egentlkigen, ibland faller man ändå..
men jag vet att jag borde vara mig själv hela tiden. inte bli klänig å så för sån är jag inte egentligen.
det är mest därför ja blir less, för ja känner inte igen mig själv när ja blir "lätt och klänig"

älskade lilla sis sanna sa ngt smart..
"man lär sig ngt varje gång,synd bara attdem aldrig lärsig nått alls"

pratar i telefon med henne nu å lyssnar på den här låten:

saknar dig så mkt syster, en av mina bästa vänner, vi hör ihop ingen är som du. du är helt underbar <3



sanna

du anar inte hur mycket jag saknar dig,världens bästa vän och syster <3



PUBLICERAT: 2010-11-22, 16:51:21 | URL: http://sannahillring.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: