2010-07-01
 01:04:36

vi går och fiskar och tar en tyst minut

åker ut ,ut å fiskar & ja så gjorde vi också, jag & anna tog riejun runt lite för att hitta en brygga, satte oss där med våra favoritgodisar , en flaska loka päron och våra spön.



glömde ju skriva att jag fick ett drag& ett spö av min mami idag :D och en keps hihi värst vad gullig hon var idag!


ingen fick något men det var roligt ändå ,var ju liksom med bääästa vännen!

fram till anna tappade i sitt bankkort underbryggan då hahha..då drog vi hem för det var inte lika askalas haha

sjukt jobbigt, försökte lägga ut bilden i en timme,,, äntligen funkade det men jag taffar inte vad det kan vara för fel? kan aldrig lägga ut bilder snabbt=( nån som vet:O?


Emiliq

Det tar jätte lång tid för mig också, ibland går det inte alls ^o) <3



PUBLICERAT: 2010-07-01, 17:53:13 | URL: http://emilialilly.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: