2010-07-04
 21:56:34

jag går loss på min data snart om den inte lägger upp bilder

alltså shit jag vill lägga upp hur mycket bilder som helst.. men det går så segt=( någon somv et varför:O?

iaf ska berätta om min helg ! i fredags så jobbade jag på ridklubben och då var det avslutning för barnen på nybörjarlägret, dem red en bana som jag julia runerg och sara danielsson planerade och pysslade samt fika!sen fotade jag och hjälpte till på tävlingarna på klubben och ahde tacokcäll med lillasyster min!sannisen<3

sen lördag, jobbade tomteland med lillasyster, hon har alla bilde rmen jag får dem snart.mys iaf fast stekhett! 35 grader! när jag kom hem dog jag typ..

idag, jobbade själv på tomteland sög för anna är sjuk stackarn.. krya på dig, hon svimmade på fredagen på jobbet och nu är hon illamående ..hjärtat då<3 sen när jag kom hem åkte jag och mamam och hnadlade och jag gjorde kyckling sallad & nu har vi myst lite framför tvn .. nu ska jag förska få upp bilder , blir så irriterad....på bilderna alltså!



pusss(L)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: