2010-07-14
 21:38:30

rastlös

jobbat idag på tomteland fått rida på lucky två dagar nu ! ååh älsklingsponny, verkligen kär i den ponnyn..lite väl över öronen kasnke haha, suck tänker ni ponnytönt, nej säger jag luckytönt B)))))myysig dag med  de andra som jobbade ,julia,linnea och anna!


anna åker snart till västerås och då blir jag ensam ..


suck cepe tråkigt, jag har verkligen inga andra som hör av sig frågar som jag vill hänga med på något.. har verkligen tappat mycket kompisar och jag vet inte varför, tillslut orkar man inte alltid vara först med att höra av sig hade liksom varit tio gånger roligare om man bara kunde få en frågan om att ses, man känner sig verkligen behövd/uppskattat/älskad när någon visar att den vet att man finns!

annasvensson

 

du får dagarna att gå och timmarna att vandra bästis vi är gjorda för varandra

<3 ( det är en glass inget fjortishjärta)



vart jätte trött när jag kom hem däckade några timmar så kommer inte kunna sova inatt för nu är jag rastlös och pigg istället!!!. men ska ut &cykla med bästavännen anna ett tag så man gör nånting av den här dagen! hörs inatt då!
för jag kommer säkert vara samma duracellkanin som alltid då..hihihih
pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: