2010-07-13
 23:51:08

rakt på sak,

-Gumman låt bli det kommer inte bli fint
- nej men seriöst gör inte så
-så kan du ju inte ha det
- men nej ge dig fan vad fult!



trött på folk som tror att man gör klädköp/hårfärgningar/piercingar osv grundat på vad dem tycker ,det är ju jag som ska vara nöjd och trivas med mig själv. Om jag hade haft en kille som tycker att det är skitsexigt med tjejer som har lite mer former skulle jag adlrig gå upp i vikt för hans skull utan han skulle få acceptera att jag aldrig skulle kunna trivas som mullig, och skulle han inte prioritera min trivsel så hade det ju inte varit någon kille att ha.

Tänker mest på det här med hårfärger& piercingar för där finns det så mycket åsikter om.  dit och dat är fult säger folk när man säger vad man vill göra utan att man ens bad om deras åsikt, klart alla får ha åsikter men jag skulle aldrig kunna avstå/göra en piercing bara för att nån annan vill det.

Jag tänker bara vara mig själv vart än samhället är påväg, och en till sak som är säker är att jag tänker aldrig tänka " åh undra om killar tycker sånt här är snyggt?" innan jag  gör en förändring på mig!



ANNA.-

så rätt så rätt så rätt !!!!



och jag har äntligen bestämt mig om vad JAG vill inte om vad andra tycker!!



LOVE U BFF........ <333 (extra mycket glass)



PUBLICERAT: 2010-07-14, 21:46:40 | URL: http://aannasvensson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: