2010-07-24
 21:20:39

nästan hela min vecka på ett inlägg!

jobbat heeela veckan utom i fredags! men  borde nog ta en dag i taget så allt är på sin plats


måndag: jobbade & julia sov hos mig jag fick klippa & färga hennes hår med vart bra!kul att få träna lite å sånt man tycker är roligt!


tisdag:jobbade & var med amandavikner! jätteroligt, vart utgång på fest i noret! väldans trevlig kväll och bara nytt folk för mig , sov över där också.

ondsag:vaknade i noret strassade till jobbet sen efter det så var jag med mandisen en stund, handlade med henne  hennes mami och fikade + film!

torsdag: jobbade & sen var jag med pippi , jätte länge sen vi sågs så det var yttersskojigt , färgade håret på henne, en aning ljusare nu!  och sen vart det mys och film!

fredag:LEDIG! var först med pippi fram till fyra sen träffade jag victor!!bästa pojkkompisen som finns, awesome för det var verkligen hyperlänge sen , var med han & två kompisar till han från stlhm , nick & victor L hette dem , vi Bowlade , spelade minigolf  och jag vann över victor l i aaallt( cause im king)sen  satt vi vid kajen  mysdrack lite, vidare mot campingen & innan vi drog dit kom nicklas & lången också vart rätt trevligt, sen skulle vi gå bort till mig en stund när nicklas och lången drog och då hittade victor en cykel som ha ville ha fast dens kjedja var knas så då lagade jag och nick den och jag vart jätte kladdig på fingrarna så kletade av oljan på nicks kinder, lite små busigt men fasen vad jag fick igen sen olja i ansiktet och sen brottades vi ner för en gräskulle typ rullandes? sen blev det iskallt och blött och båda låg i äckliga skepphusviken! hahaha fyfan..!
sen en fråga bara varför slutar alltid mina fyllor med victor med att någon bär hem mig? ahha nick blev offret.


slänge in lite pics senare! jag lever nu vet ni det ni som bryr er:)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: