2010-07-25
 14:43:18

killing me bit by bit

"är texten till den jag tror att det är ?"
hur fan ska ja veta vad ni tror?



trodde för mycket om "oss" ja är inte ens värd en förklaring och det svider hur vissa bara kan ge en en baksida,
jag vet liksom inte ens vad jag har gjort just nu..

jag glömde logga ut msn innan jag drog , glömde totaltbortatt ja satt vid datan och ute hade jag inge batteripå telefonen och kom hem sent så det varingen idé att höras försen nästa dag , sen tror duatt jag struntar totalt i dig bara för att du åker hem? men tack liksomjag gör allt för dig...
jag GLÖMDE MSN .
. förstår inte hur man kan vara så lättstött för jag har aldrig ens visattvivel på hur mkt jag tkr  omdig eller ens varit argpå dig.

jag skrev till dig en fredag och du svarade jätte konstig och stramt tillslut kom vi överens överatt du skulle höraav dig sen menistället är du ute med massa andra , nästa dag när vi ses är ja inte det minsta irriterad utan tänker bara skönt att jag har en vän som du, igår spelade ingen roll trotsatt jag helst hade varit med dig såaccepterade jag att duinte hade hört av dig utan jag satt åväntade helakvällen och gjordeinget annat sen vart det inget mer för mig den kvällen och vi sågs nästa dag och ja vart intesur tänkte bara attdet spelar ingenroll vi har ju så kul nu men Du säger uppallting med mig för vadå? vad har jag gjort? glömmamsn & glömma ladda telefonenär inte anledning nog om du verkligen älskar mig och jag var din bästa..........

im just thinking, you´re my life , and now you´re gone from my world so i might say goodnight to this world to

en tår ,två tårar, förstår du inte att de sårar?


malin

älskling!! :/

du vet vart jag finns! alltid syster <3<3



PUBLICERAT: 2010-07-25, 16:21:58 | URL: http://cocacolan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: