2010-07-03
 20:56:42

hej hej jag klarar mig nog

idag är det nästan helt klart att jag ahr bostad!! bara kontrktet kvar, men har nite varit och kollat men det är iaf ett rumi ett radhus på c.a 14 kvadratmeter, hyra 1500 & internet finns!
sen har jag fått en tv av min storebror & tar med mig min säng& ska köpa datas för sommarjobbspengarna och då klarar jag mig fiint !alltså ajg är så glad!BOSTADBOSTADBOSTAD

förstår om vissa har synpunkter på att ja ska flytta hemifrån som snyss blivit extonåring och eftersom det är så långt , men jag känner liksom att det är dax& jag är mogen nog.jag tar alltdi på mig mycket ansvar över allt som rör mig så varför skulle jag inte fixa att bara sköta mig själv?

peppetext: jag har aldrig behövt hjälp med skolan hemifrån, och fixade 320/320 poäng jag fixar folks hästar ,insläpp utsläpp hit och dit, och jag kommer fixa det här med!








ååh jag är så gllaaaaaaadd! anna, det ska bli så underbart ,samma stad igenom som min allra bästa vän, äntligen har jag någon allra bästa vän! folk tittar på oss och är avundsjuka för vi förstår precis vad den andra menar med en blick! gah underbart! älskar dig anna !<33333333333333

POUUUUSSSYYY


Malin H

Klart som fan att du klarar det! :D jag flyttade också hemmifrån förra året, med häst! och fixade MVG i alla kurser som avslutades!



You go girl! :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: