2010-07-02
 20:27:07

håret

okej jag har gjort värsta uppläget som spricker när som helst, men  så här är planen iaf: inte platta håret igen, haha jag vet att jag failar men liksomman kan ju inte ge upp!går iaf jätte bra med att inte föna det, har slutat helt med det och jag älskar schampot jag har nu , vet att jag skrev om det ganska nyss att det är som godis för håret men liksom det är så skönt för håret blir inte fett/smutsigt så fort av det heller !sen jobba rjag typ resten av sommaren och då ska jag försöka ha håret i en stram fläta, har hört att de skulle växa bättre då.. eh någon som vet? jag läste det i ett forum så det kanske inte är helt pålitligt...  men iaf just nu så är det alltså

1. oplattat som gäller
2.vitaminb3 schampoo, finns att köpa  överallt, större matbuktiker & åhlens osv
3.inpackning en gång i veckan
4.slutat med balsam   för mitt hår blir så lent av schampot och balsam sliter faktiskt..
5.stram fläta
6.inte föna som vanloigt
7.äta silica, två tabletter om dagen , burken ser ut såhär:

8.absolut inte färga det försen maj nästa år! okej ja vet at tjag är optimistisk när jag säger att jag tror jag klara det men man skulle ju aldrig säga aldrig, och vemf an vet jag aknske klara det ?????

ja det var topp åtta iaf ,  kasnke borde lägga mera tid på sånna här inlägg? mitt hår är typ de min vardag halft kretsar runt s kanske min blogg också borde göra det? haha! puuuuussssssss och lycka till på mig !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: