2010-07-14
 21:28:04

håret

idag känns mitt hår riktigt mjukt, men det var säkert för att jag tvättade det & körde igenom hela kuren igår innan jag la mig, sen när jag vaknade var det såklart som en pudel.. men eftersom jag jobbade på tomteland idag så hade jag ändå flätor & nu när jag är hemma igen gör sannisen en fiskbens fläta på mig! nu när jag jobbar så mycket så ska jag inte platta det alls! FAKTISKT, det är jävligt svårt, kommer nog göra det imrogon för jag ska på fotning men sen!   Sen har jag gått en dag utan keps nu men såklart måste jag ha tomteluva på tomteland så det blir  nog ungefär plusminus noll det där...


dagens tips

1.håret mår faktikst bra av att vara fett! så kör på fläta (som jag) så ser det mnidre smutsigt ut, och tvätta när det verkligen behövs, tvättning sliter också !




2.sen innan man klipper sig kan man prova ett nyss schampo,balsam/inpackning



pussss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: