2010-07-12
 00:31:21

håret

fått lite kommentarer om min kända hårinlägg!


julia lund nyberg skrev att man inte ska borsta hret när det är blöt som tips, har tagit upp det förut i bloggen också , men alltid bra att påminna , tack sötnos för tipset!

anonym skrev att om jag inte toppar det så kommer det bli jätte slitet fram till höstlovet , helt rätt! men jag är ganska nytoppad så det borde hålla till höstlovet , om man maxar tiden alltså !



idag rengade det, det började ösa ner när ja drog till anna ch det gillade inte mitt hår! vart lockigt men BOBBYS måste ha funkat för det vart inte torrt nu !äter silica just nu och härom dan upptäckte jag att det stod 2tabletter 2 ggr dagligen, så innan jag läste det där tog jag två om dagen men nu har jag börjat med fyra som det ska vara får se om det blir ännu mer effekt !

DAGENS TIPS
keps,mössa osv  ger dig kvalster! inte mysigt så överanvänd inte huvudplagg, för dem gillar där det är vamrt(som det blir när man har mössa,keps osv) bra tips till mig själv som nyss börjat med keps, kanske använder det lite för ofta.. borde dra ner på det för kolla vad äckliga kvalster är..!!!






blä tänker inte ens skriva pusss i det här inlägget blir äcklad..





fan ja skrev det ändå. hahaah





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: