2010-07-09
 23:45:51

håret

ni får se hårfärgen när bilderna kommer från anna ! jag har köpt BOBBY´S balsam också, svhampot var grejt  antar att balsamet är det med! sen ringde min lilla gullipulli eweelina larrson och berättade att lee stafford inpackningen eller om det 'är ett schampoo "hair that never grows more than a certain lenght" finns på kicks! wöwööwWWöö

sen så letade jag runt en stund på internet hittar det fortfarande inte ..... men hittade ett anant från lee stafford som kanske funkar? kostade 59 kr! rena kapet om det fungerar!

länk: http://eleven.se/lee-stafford-hair-growth-treatment-mask-4800.html

hair growth treatment mask heter inpackningen!





och nej idag har mitt hår inte växt något. tror jag hihihihheheHOEHOE !


julia lund-nyberg

hejhej, sötnos, <3

det sägs att det sliter asmycket på håret att borsta det när det är blött, ((;

ett litet tips bara, <3

lycka till!



PUBLICERAT: 2010-07-10, 14:14:07 | URL: http://julialn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: