2010-07-10
 13:36:19

godmorgon världen säg vad som står på?

jag tror ajg drömt jag svävar i det blå. hahah fick bara den låten på hjärnan..


idag har jag


1. vkanat ( brukar börja dagen så)
2.duschat( använt mitt nya balsam , lika bra som schampot!)
3.ätit frukost med älskade mamma
4.nördat lite data&småplockat på mitt rum


men jag ska snart
1.tvinga ner min älskade söta lillasyster sanna på stan med mig
2.vi ska använda mitt cubus present kort jag fick när jag fyllde år av min storebror Jimmy&hans tjej
3.sen ska hem och lägga upp shoppningen i bloggen
4.ska vara med ANNA <3!
vi hade tänkt sjösätta gummibåten med det är inte väder för det.suCK men vi okmmer nog på något ihihi

nu kom min syster, övertalning börjar ..NU !

puuuusssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: