2010-07-24
 21:26:46

generöst lixx bruushan

idag är det lördag & jag vaknade hemma hos victor , fick skjuts till jobbet & jobbade med elin & linnea! gick jätte fort idag att jobba och när jag kom hem hoppade jag in i duschen .


& sen var jag hos min storebror & hans tjej
eftersom jag flyttar snart så fick jag massa fina vinglad ,tallrikar och lattemuggar av dem! SEn myste vi med blåbärsglass, inte ätit de sen jag var liten ! ( det var min favorit smak då för er som alltid undrat)
han lovade till och mee att köra hem sakerna åt mig nån dag framöver så ska ni få se vad jag fick !

nu blir det ut en sväng med nicklas till och börja med sen får man se vad man träffar för folk!

pusss och fölårt för världens fulaste uppdatering!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: