2010-07-13
 00:02:51

efter våran lilla västerås tripp!

en dag full med bus kan jagju lätt säga, var vaken nästan hela natten, räknade ut att ja bara sov 1 timme & 45 minuter! haha men iaf, glömde kameran(suck!) så inga bilder men det kändes superbra när vi var där och kolla rummet är som sagt cirka 14 kvm och har en hel vägg med garderober! asbra! kändes ljust och har redan planer på hur jag ska ställa möblerna!

förövrig finns det två katter som nog kommer bli mina kompisar ensamma nätter i västerås , en hette Felix och den andra kom jag inte ihåg vad den hette, skönt att inte bli kattfri, alltid haft katt så mysigt att fortsätta ha det!


klottrade ner en inköps lista , säng,tv tar jag hemifrån  & skrivbord + skrivbordsstol kunde jag låna av henne som jag hyr av!


slarvlista,bättre än inget och alla tycker om  mina paintskills

 

puussss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: