2010-07-09
 01:50:18

eclipse ,tredje filmen ur the twilightsaga med bästa brudarna

nyss hem kommen! mitt liv ran iväg lite efter den där fikan med mamsen , bilderna finns på henne skamera får ta den imorgon för hon sover nu.. jag har varit på bio "eclipse" tredje twilight filmen, älskar dem filmerna! kan ju säga att den var awesome! & sällskapet med, anna älskling och amandababy!! tack för kvällen brudar! <3 Efter bion vart vi kvar i den ljumma sommar värmen en stund på gågatan med peppe  innan jag och amnada trampade till selja. puss på kvällen!


kan ju säga att jag bara tvärdog typ sextielvatudsen gånger på jacob som är ..eh alltså kan inte nöja mig med att skrivsa snygg..han är gudomlig  haha! här nu ska ni få dö lite med:


GRRRRRRRH

(hoppas inte morgan läser this)

 

 

 

pusssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: