2010-07-06
 23:32:26

det är med dig jag vill vara

förövrigt idag har jag haft en toppen dag med min bästavän anna svensson, älskar dig sjukt mycket du och jag livet ut!

hon sov hos mig igår och då rensade vi min garderob,käkade smet & ringde till heta linijen hahaha fan vad barnsliga vi är men det var jättekul för en gubbe skällde ut oss för han sa att Anna var en tolvårig småkille som busringde !schyst att han tyckte att Anna lät som en kille och sen så skrek han massa på oss och då sa anna "bjäbbbjäbbbjäbb" sen började gubben också säga det hahaha



när vi gick upp i morse vart det en runda i noret köpte färg,schampoo & en söt strandklänning från kappalh på barnavd!knäpper en bilT på klänningen imon samtidigt som håret !

Efter noret rundan åt vi två glassar var och stekte på tingan! tack för en toppen dag bästa!

pusssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: