2010-07-26
 14:48:09

dagarna kommer dagarna går.

hjälpt mamma idag  med att lämna in hennes cykel som sanna, min lillasyster tappat bort BÅDA nycklarna till! haha slarvfia! sen var jag på banken satte in skatteåterbäring på hela 85 kronor, shit im rich now. nej men seriöst fick en brs överraskning för hon i banken sa ja nu har det 1945 kronor på dit kort och ja bah whaaaaaaaaat?? haha måste ha fått lön från ridklubben helt enekelt ! sen åkte jag å mamma hem i vår finfina bil ochsnart ska jag träffa simon! fast först ska jag leta reda på den här tröjan ..:


så om ni sett den kan ni ju säga till !

 

(hihi)

 

pusss


feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

såg ut som puussmunnar påväggen innan jag såg att det var blommor :) hihi



PUBLICERAT: 2010-07-27, 20:35:32 | URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: