2010-07-25
 20:08:11

angående mitt boende i västerås

vet ni vet ni vet ni?

jag har glömt att berätta att det vart inget med rummet jag hittade!! det var mkt sunkigare än vad vi trodde så jag slängde ihop en annons på blcoket igår och idag fick jag svar!
lyssna : (menade läs ) (fick lov att förklara de ifall någon inte fattade )


Hallå, är spec,lärare och bor utanför Västerås men jobbar i stan, så om
du inte hittar något så har jag ett gästhus du kan bo i tills du hittar
nåt boende i stan. Priset är att du hjälper till med trädgårdsarbetet om
du har lust..eller tar gästrummet tills vidare. Du kan åka med mej in
till stan varje dag då jag jobbbar mellan 8-17 och är flexibel. Hittar
du inget bättre kan du bara höra av dej, Peter


huh? låter ju som en början iaf!

ska ringa & höra lite nu medsamma!

håll en tumme för mig.


Din kille

En man som ger ut sitt rum, mysigt :D<3


Sanna Karlsson

svar: låter som en bra övning, den ska jag prova! :)

Hoppas det går bra med boendet!:)



PUBLICERAT: 2010-07-26, 10:55:31 | URL: http://sannasdressyr.blogg.se/
julia lund-nyberg

hahahah, fattar du inte?

en gubbe vill låna ut ett rum till dig?

vad betyder det..?

hahahaha, sitter här och garvar lite asså, xDD



var rädd om dig säger jag bara, ;)


ANNA.-

orka kommentarerna -.-



PUBLICERAT: 2010-07-27, 16:28:56 | URL: http://aannasvensson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: