2010-07-16
 22:32:37

16:3 julii eller kannnnsssskkkke det är 15 idag ?

förlåt för en KääässsSSs uppdatering! men igår hann jag inte blogga var på fotning i falun! superkul var det! vi fotade profil bilder till  oss själva och om cirka en månad kommer det upp ett riktigt projet som vi ska fota för! kan bara avslöja att det är reklam för någonting...

jag kom hem halv ett på natten och somnade när huvudet nuddade kudden , de är något fuffens mellan dem! jag var liksom itne riktigt med på att jag skulle sova men så hade dem tydligen bestämt dejt /pyjamasparty med sömn som huvudlek..


just nu läser jaglite i "neon i regn" jätte bra bok jag fick låna av anna!<3 men har nyss börjat så kan inte säga för mkt om den än!



vaknade iaf fem på morgon imorse yr i huvudet och somnade om , sen har jag slitit på Tomteland resten av dagen,bakat lite, och ätit jordgubbar med syster& brorsdotter! mysmys kommer bilder senare ikväll. nu ska jag göra något, är så jäkla rastlös

* höhö men om du är rast lös ta en rast då? , *

puuussss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: