2010-08-18
 16:25:31

sitter i västerås idag igen !

det här har varit min bästavän denna dag..






en sax!





det är för att idag förljde jag peter , hyresvärdN till han skola där han jobbar som speciallärare , då frågade syslöjdsläraren här om jag vill jobbar lite, så setat å klippt/rivit tygbitar några timmar, 300 stycken gjorde jag!
50 spänn timmen! haha nu skulla min gamla syslöjdslärare SIVÄCKEL se mig, hon  gav mig knappt g för vi bråkade jämt hihi, men jag ahr till och med frivilligt gjort ett linne och ett armband och båda är nästan klara!


visar seen då ! nu sitter ja i lärarrummet å tjuvlyssnar när de ha möte, längtar hem tillmin mobil som jag lyckades glömma i hallstahammar(stället jag bor)lyckat...

puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: