2010-08-17
 08:32:16

ivästerås!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ!!

nu sitter jag i västerås och jag ahr flyttaT hemifrån vart krångel medinternet men ska lägga in bilder & visa mitt place sen, trivs toppenbra, igår gjorde jag&peter (som jag hyr) av stan vart



speglar
,hylla,
 små saker som boumull,tops,nagelborttagning  pads
 sen köpte ja skohorn
,galgar,
värmeljus,
ett stortblockljus
 och beställdeett mobilt internet till mig!

 härligt härligt, mitt liv har börjat fattas bara att skolan börjar & min älskade anna

saknar redan de närmaste vännerna i mora, amanda vikner,anna helander , mimmie öhrn,simon noren,david fernströmjulia dahl sen mina favorit stalltjejer freja ln,julia ln ,emilia malin tomt att inte har er springandes runt benen!


sen saknar jag mitt snutt lucky boy jättemkt <3


malin

Jag saknar dej med ellinore :'( <3



PUBLICERAT: 2010-08-17, 11:19:53 | URL: http://cocacolan.blogg.se/
Bosse

Lycka till Ellinor, i Västerås

Älskar dig.


freja

saknar dig med hjärtat )): <3<3



PUBLICERAT: 2010-08-18, 09:17:07 | URL: http://frejalundnyberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: