2010-08-20
 09:06:12

bmwn lever fast jag satt framför ratten !

kört bil för första gången i mitt liv ,iofs var det två dagar sen nu då men internetet håller inte länge !

fick beröm för ja ahde känsla för dragläge !hihi och ja körde inte in i nånting

"märks inte at de är din första gång, är du säker på det?"

haha fett bra det kändes att höra de!lärt mig backa, växla,starta,stänga av,svänga
okej vissa av sakerna var väll inget att lära sig men ändå låter ju bättre om mans kriver mer saker(ja låter duktig)


sen ville ja träna mycket på att ha bilen i gång stillastående och köra iväg,inte ett enda stopp vartde !!!


körde jonatansbmw och när vi skulle byta så ja fick köra lätde såhär

j:happ då byter vi då
e:aa
*byter*
e:hur ska jag göra då?
j:har du aldrig kört förr????
e:nej men ja ville tine säga någotinnan vi kom tilld en här parkeringen för då hade jagitne fått köra !
j:haha vafan !

e:hihihi



hans bilser nääästan ut såhär:



iaf NÄÄÄÄSTAN om man kisar lite..


slänger upp en bild sen när jag står parkerad på EN ruta! lyckades med det också och det var ju nästandet ja borde berätta för det var fan ltie knepiGT

puss!


ANNA

så duktig du är mitt hjärta! <3



PUBLICERAT: 2010-08-20, 13:12:20 | URL: http://aannasvensson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: